Κυριακή 27 Μαΐου 2012

1-2-1-2-1-2....

Μετά από πολύ καιρό και ώριμη (!) σκέψη κατέβηκα σε τουρνουά, όχι φάντασυ αλλά από τα παιδιά του Boxes of War σε συνεργασία με το σύλλογο wargamer.gr.

Γενικά πέρασα πού ευχάριστα. Ωραίος χώρος και γενικά ευχάριστο κλίμα. Κατέβασα τη συνηθισμένη στάνταρ λίστα μου αλλά πλέον έχω την εντύπωση πως αν και είναι αρκετά καλή η λίστα θέλει λίγο tweeking....

Πιο αναλυτικά τα πράγματα πήγαν ως εξής:

Πρώτος αγώνας με Orks. Πρώτη φορά έπαιξα με δαύτους και μου αρέσει όταν δεν παίζω με συνήθης αντιπάλους. Το παιχνίδια ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρον και αφού έπαιξα δεύτερος κλασσικά τα έβαλα όλα ρεζέρβες. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα  να κερδίσω το παιχνίδι αφού π'ηγα στο τέλος να κάνω contest τη βάση του αλλά δυστυχώς έχασα 5 (!!!!) βολές σε rear armour (τουτέστιν 10 :S ) να κάνω ζημιά σε battlewagon και μου πήρε το δική μου βάση.

Επόμενος με necrons. Πραγματικά άπειρα μοντέλα και άπειροι κανόνες. Πάλι δεύτερος, πάλι ρεζέρβες. Καλές ζαριές αυτή τη φορά ο στρατός ήρθε κυρίως στο 3ο γύρο και τόσο σε shooting όσο και σε CC τα πήγα αρκετά καλά. Αποτέλεσμα 7-6 Kill Points υπέρ εμένα και διαφορά σε VPs. Μπράβο μου!!

Τέλος έπαιξα εναντίων Space Wolfs. Δεν θυμάμαι αν τους είχα ξανασυναντήσει. Αυτή τη φορά δεν πήγα ρεζέρβες και αν και ξεκίνησα καλά (δεύτερος αλλά είχε night fight) του έφαγα 7 από τα 10 longfangs που είχε. Δυστυχώς μετά το ζάρι ήταν όπως στην αρχή με πολλά 1/2 αν και στο τέλος πήγα να κάνω κόλπο grosso χωρίς οχήματα έμεινα με το π...λί στο χέρι. Είχα objectives εδώ και το παιχνίδι τελείωσε με 2-1 υπέρ του και 1 contested που του έκανα στο τέλος. VPs βέβαια δεν το συζητάω, μου έμειναν ελάχιστα στο τέλος του παιχνιδιού.


Συμπεράσματα. Αν και έχω αρκετό καιρό να παίξω αφενός το ευχαριστήθηκα, αφετέρου όχι μόνο διαπίστωσα ότι πλέον την έχω μάθει την 5η έκδοση, πλέον διακρίνω πιο καθαρά τις επιλογές μου, τις τακτικές απλά θέλω να μπορώ να ξεκαθαρίζω πιο γρήγορα τα top priority targets.

Αυτά...Μέχρι την επόμενη φορά /Salute!!! ¨)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου