Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Σάρωση a la DE 6th

Ήρθε, λοιπόν, το πέρασμα του χρόνου και έπαιξα με τον Δημήτρη με Λύκους (αυτόν που άφησα ανοιχτούς λογαριασμούς τη προηγούμενη φορά) ολόκληρο το παιχνίδι αυτή τη φορά. 

Αρχικά έχω να πω ότι τον κατατρόπωσα και έκανα και τη πρώτη μου νίκη στην έκτη έκδοση. Ας περάσουμε όμως σε περισσότερες λεπτομέρειες.

Πρώτος έπαιξα πάλι, χωρίς αυτή τη φορά να χάσω τη σειρά μου. Crusader ήταν η αποστολή και τρίγωνα η διάταξη. ΤΟ πρώτο αίμα το πήρα εγώ και γενικά να και η λίστα μου ήταν ουσιαστικά πέμπτης έκδοσης αναποκρίθηκε αρκετά καλά.

Ακόμα και τα πουλιά έκαναν αυτή τη φορά το καθήκον τους. Για τους Reavers δεν έχω πειστεί ακΒΤόμα ή δεν τους παίζω εγώ σωστά ή εξακολουθούν να μην τραβάνε.

Το ΑΡ2 είνι πλέον must. Οι IC έχουν τον απέθαντο αλλά με μερικές κολόφαρδες ζαριές που θα πάει θα τον φάνε τον 1. Επιβάλλεται να πετυχαίνονται στα ανοιχτα και χωρίς κάλυψη και να λιώνονται στο shooting.

Οι μάγισσες πήγαν πολύ καλά τόσο ΑΤ όσο και ΑΙ δεν αλλάζω τπτ στη λίστα. Ο Άρχοντας με το χασκμπλειντ πρέπει να κυνηγάει πιο πολύ τα challenges οπότε αναμείνατε για επόμενο ΒΤ όπου θα πάει για ξυλίκι σόλο.

Τα αεροπλανάκια αν δεν έχουν αντίπαλο ή κάτι που να τα βάλλει κάνουν σημαντικότατη ζημιά με μηδενικό ρίσκο. Αξίζει τουλάχιστον 1 πάντα!!!

Τέλος η αληθεια είναι ότι όπως είπε και ο αντίπαλος γενικά ξ λίστα πρέπει να αλλάξει αλλά αν πάω σε καινούργια λίστα για τουρνουά χρειάζομαι Beastmaster-Khymaira-Birds για FA CC option κάτι για το οποίο δεν ψήνομαι να αγοράσω. Οπότε πάμε για σουλούπωμα.

Αυτά τα ολίγα, Γενικά είμαι και happy που νίκησα. Καλό σχολική χρονιά!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου