Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Άργησαν αλλά τα κατάφεραν

     Ο λόγος για μερικά από τα τελευταία μοντέλα των Dark Eldar που έχω σαν εκκρεμότητα. Τι μοντέλα ήταν αυτά μία πεντάδα Kabalite Warriors αποτελούμενη από τέσσερις με splinter rifle και έναν με blaster και επίσης έναν Archon ή μάλλον για να είμαι πιο σαφής μία Archoness με Huskblade και Soultrap.

     Σε περίπτωση που αναρωτηθεί κανείς πως και μου ήρθε η κάψα να τα κάνω τα συγκεκριμένα παιχνίδια δεν είναι απλά ότι τα βλέπω τόσο καιρό εκεί (μαζί βέβαια με μία Succubus, 2 Hekatix και 2 απλές Wyches) αλλά το γεγονός ότι αρχές του χρόνου έχει τουρνουά 1850 πόντων και θέλω τα extra μοντέλα με συγκεκριμένο gear. Οπότε όπως καταλαβαίνετε τα βάψιμο ήταν μονόδρομος. Και ουσιαστικά έιναι και από τα πιο ''βαρβάτα'' conversions μου (πανάθεμα με!!!!).


     Βέβαια από τη στιγμή που πήρα το γραφειάκι και πλέον το play room είναι full comple μου έρχεται σιγά σιγά και η όρεξη για το βάψιμο, που ουσιαστικά σημαίνει να ολοκληρώσω κααααάποια στιγμή και τους Black Templars. Πρόσφατα έβαψα όλους τους Sergeant (δλδ τους Close Combat Initiates με Power Fist ή Power Sword/ Axe και τον Marshal) ενώ κόλλησα και έβαψα επιτέλους και όλα τα ειδικά όπλα (melta gun/ plasma gun/ flamer) των Initiates που τα είχα αφήσει ακόλλητα τόσο καιρό. Σειρά έχουν οι Terminators και κάποια στιγμή θα ξεκινήσω και την επόμενη 10άδα που έχω πάρει από e-bay ώστε να αρχίσω να κατεβαίνω σε κανένα φιλικό/ τουρνουά για να δω τι παίζει και με δαύτους.

    Οίστρος με λίγα λόγια αρκετός, μπας και προλάβουμε τίποτα μέχρι το τέλος του κόσμου. Και ως συνήθως παρακάτω παρατίθενται και οι απαραίτητες φώτο ως αποδεικτικά των ανωτέρω....











   




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου