Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Καλή αρχή και στα wipes

   
      Ποδαρικό και στα wipes. Κάνοντας το 3ο play testing στη λίστα των 1850 πόντων που έχω ετοιμάσει για το Anvil, πλέον κατέληξα σε ασφαλή συμπεράσματα.

     Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο αντίπαλος έφερε πολύ καλή, competitive λίστα Tau με Necron allies. Είχε 2 τριάδες suits, μία δυάδα και τον warlord με suit, 2 οχήματα με 9 fire warriors το καθένα. Από Necrons είχε 10 immortals και έναν lord με το s7 όπλο του. Αυτοί ήταν σε flyer μεταγωγικό, ενώ είχε επίσης ένα άλλο flyer ως heavy support με το καρασπασμένο 12 ίντσες μία ευθεία και 3d6 προς όποια κατεύθυνση s10 ap1 μπλεχ......

    Παίρνοντας, λοιπόν, τον πρώτο γύρο ουσιαστικά εγώ έχασα σχεδόν 2 μέχρι να τον φτάσω και ουσιαστικά όταν τον έφτασα είχα αποδεκατιστεί, τόσο οι μάγισσες που κατάφεραν μόνο το ένα γκρουπ να φτάσει και αυτό αποδεκατίστηκε στο rapid fire. O Άρχοντας από τον δεύτερο γύρο είχε πέσει το venom του και ήταν με τα πόδια....άντε γεια.....

    Κάπου εκεί τελείωσε και το παιχνίδι. Δεν νομίζω να προλάβω να παίξω άλλο μέχρι το τουρνουά στο legion, αλλά πάντως έχω καταλήξει τα υπέρ και τα κατά της λίστας. Υπέρ.... Έχω καλό CC, αλλά πρέπει να το τελειώσω γρήγορα ή μάλλον στο γύρο του αντιπάλου ώστε να ξαναμπώ σε CC ή να κρυφτώ γιατί οι μάγισσες δεν αντέχουν. Καλό shooting, όχι το καλύτερο αλλά καλό και βεβαίως flyer το οποίο τουλάχιστον προβληματίζει τον αντίπαλο.Κατά....αν πάω δεύτερος έχω πρόβλημα.. Οι CC μονάδες πρέπει να μπουν γρήγορα σε CC. Οι fast attack επιλογές μου έχουν θέμα, οι reavers είναι μικρό ως unit, οι scourges πάντα σχεδόν αμέσως μετά το deploy πεθαίνουν. Στη καλύτερη να έχουν ένα γύρο shooting....

   Θα κάτσω λίγο να δω μήπως μπορώ να κάνω κάποια αλλαγή στη λίστα αλλά χονδρικά αυτά θα έχω. Μέχρι τότε stay tuned....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου