Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Dice Gods


       Μετά από πολύ καιρό πήρα τη μεγάλη απόφαση να κατέβω σε τουρνουά. Βέβαια επειδή αυτό μαθεύτηκε ύπουλα από τους κατάσκοπους των φόρουμ τελικά το τουρνουά δεν έγινε. Ή μάλλον στη θέση του πήρε μέρος ένα μίνι τουρνουά από εμένα και άλλους 3 εκ των οποίων ο ένας ήταν ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού.

      Χωρίς να πτοούμε είπα μιας που είμαι εδώ ας δοκιμάσω τη λίστα του Sliscus μιας και είναι σχετικά σοβαρή για περιβάλλον 6ης έκδοσης.

      Πρώτο παιχνίδι έπαιξα με το παιδί που έχει τους Space Wolves και όντως αν και (πλεόν κανένα παιχνίδι δεν είναι περίπατος) σκληρό παιχνίδι τελικά νίκησα 10-5. Η λίστα έπαιξα πολύ καλύτερα (δυστυχώς) από τις friendly που έχω.

     Επόμενο παιχνίδι με IG ή αλλιως εφιάλτης... Το παιχνίδι, παρόλο, που ξεκίνησε καλά δεν είχε την εξέλιξη που θα ήθελα. Ο αντίπαλος αρκετά καλός με πλάνο και πολύ καλή λίστα. Σημαντικό λάθος που έκανα και πλέον μαθαίνω είναι να μην θέωρω δεδομένο ότι το Quad Gun θα βαρέσει το ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το flyer όταν μπει από reserve. Έτσι έχασα τις μάγισσες και ουσιαστικά την μεγάλη ευκαιρία να του κάνω λίμπα την αμυντική του γραμμή. Πολλά επίσης χάθηκαν λόγω πραγματικά πολύ άσχημου ζαριού. Η τρίτη δική μου ουσιαστικά ανύπαρκτη από το πολύ άσχημο ζάρι (χαρακτηριστικό παράδειγμα στα 13 ζάρια που θέλω 3+ έφερα 12 ασόδυα!!!!!!) και το flyer κατάφερε να κάνει penetration στον 5ο(!!!!!) γύρο.

   Το μόνο καλό της υπόθεσης ήταν ότι το παιχνίδι τελείωσε στον 5ο γύρο 7-5. Αν συνέχιζε πάντως πήγαινα για wipe πανυγυρικό παρόλα αυτά όμως κατάφερα και έχασα με αξιοπρέπεια.

   Τελικό συμπέρασμα. Η λίστα κρατάει καλύτερα από τις προγούμενες. Η 5άδα μάγισσες με τις haywire πολύ suicide μονάδα για τα γούστα μου και θα την αλλάξω, όπως επίσης και το melta στους reavers άχρηστο και θα το βγάλω εντελώς.

    Μέχρι την επόμενη φορά μερικές φώτο από ένα περαστικό που τράβηξε μερικές φώτο ξόφαλτσες και εγώ πάω για micro-major tweets στη λίστα...











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου