Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Immortality Denied

     

       Και πλέον μπορώ μετά από δύο χρόνια να ξεκουραστώ.... Ναι πολύ σωστά καταλάβατε πλέον ήρθε η ώρα για τις εικαστικές παρεμβάσεις αφού συγκέντρωσα όλα τα μοντέλα (σχεδόν όλα τέλος πάντων -δεν έχω πάρει τους Mandrakes ακόμα, αλλά και μέχρι να δω κάποια δραστική αύξηση μισθού ή δραματική αλλάγη στους κανόνες δεν πρόκειται-.

       Από εδώ και πέρα, γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν έχω συνηθήσει να μην βάφω αλλά δεν θα ήθελα και να σταματήσω εντελώς το μοντελιστικό κομμάτι του hobby σκοπεύω αφενός να πιάσω σιγά σιγά το Black Templars Project που το έχω αφήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό στη μέση, να φτιάξω ντροπαλά ντροπαλά τα πρώτα μου terrain.

      Έχοντας πρόσφατα κάνει και τα πρώτα μου βήματα στο θέμα fluff του στρατού μου παραθέτω το House Of Immortality Denied που αποτείται από τα Kabal of Bleaksoul Demise, Cult of Cursed Kiss και Coven Slaughtered End. Σε προσεχές ποστ θα παραθέσω αναλυτικά τη σύσταση του Οίκου.

      Προς το παρόν ορίστε οι φώτος (όσον αφόρα το δεύτερο Talos είναι το μοναδικό μοντέλο 
που δεν έχω φτιάξει ακόμα αλλά επείδη είναι το παλιό μοντέλο και ουσιαστικά απλά θα 
είναι μόνο και μόνι για να γίνει δεν το θεωρώ και το απαραίτητο για τη φωτογραφία αυτή...)









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου