Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Όταν το ζάρι δεν σε θέλει...



       Καθώς έχω πάρει φόρα με το χόμπι, είπα να συνεχίσω και το αγωνιστικό κομμάτι εκτός από το μοντελιστικό και αυτή τη φορά να πάρω μαζί μου τα Ξωτικά με αρχηγό τον Urien με τη Coven Λίστα. 

        Έπαιξα εναντίων του Στάθη που έφερε Δαίμονες. Μακρύ στήσιμο και το Relic. Αποτέλεσμα.... έκανα concede στο 4ο γύρο. Δεν θυμάμαι στην 6η να έχω κάνει έως τώρα concede. Τέτοιες ζαριές όχι τόσο χάλια δικές μου, που τέλοσπάντων θα μπορούσαν να ήταν καλύτερες αλλά και τόσο φανταστικές για το Στάθη δεν θα μπορούσαν να τύχουν... Με ένα μοντέλο του αξίας 120 πόντων μου έφαγε το Talos (130 πόντοι), τα Grotesque (265 πόντοι), τον Urien (190 πόντοι) και αν δεν έκανα και concede στο γύρο του 5 τελευταία wracks (50 πόντοι). Σύνολο: 120 προς 635. Στους 1850 που παίζαμε είναι καλή αναλογία πιστεύω. Δεν έχω να γράψω πολλά αυτή τη φορά, η αλήθεια είναι στο τέλος το παιδί είχε τη καλοσύνη να μου εξηγήσει τα λάθη μου και ομολογώ ότι το παιχνίδι δεν το πήρα όσο σοβαρά θα έπρεπε, παρόλα αυτά τα ζάρια (αν και δικά μου) ήταν εναντίων μου.....

        Αυτά.... πάω για ξυδάκι τώρα να μου περάσει η πίκρα.














       



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου