Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Work In Progress

   


     Είναι να μην με πιάσει οίστρος. Εε, λοιπόν, όχι απλά με έπιασε αλλά το παρατράβηξα λίγο παραπάνω αυτή τη φορά.

    Εκτός από τα μοντέλα που κοντεύουν να τελειώσουν έχω άλλα 10 στρατιωτάκια που περιμένω να παραλάβω ώστε να θεωρώ ότι έχω ουσιαστικά μία ισορροπημένη δύναμη, αλλά και παράλληλα οσωνούπω μετά από μία απόφαση στιγμής είμαι έτοιμος να ξεκινήσω τον 3ο μου στρατό (!) με μία σοβαρή αγορά της τάξεως του 260 ευρώ, τους Eldar.

   Δεν ξέρω με τι θα πρωτοπρολάβω να παιξω καθόσον ακόμα δεν έχω κάνει εγκαίνια του χρόνου με τους Eldar. Αλλά  νεκροψία θα δείξει.

   Μέχρι τότε λίγο WiP από τα τελευταία κομμάτια των Dark Eldar που ετοιμάζω, 3 Reavers, 5 Incubi καθώς επίσης και τον Farseer σε Jetbike conversion/ Reaver Sergeant όταν απαιτείται conversion εξίσου!!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου