Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

Η επέτειος του Ιππότη



Ναι, είναι γεγονός η 100η ανάρτηση και μπράβο μου που έχω καταφέρει να κρατάω αυτό το προσωπικό ημερολόγιο ζωντανό. Μόλις χτες με έπιασε μία νοσταλγία και διάβασα και τα 99(!!) προηγούμενα ποστ και θυμηθηκα ωραίες αλλά και άσχημες στιγμές που μου έχουν συμβεί τόσο τα 2 χρόνια που κρατάω αυτό το blog όσο και τα προγούμενα από το προκάτοχο του το Mirtos Wacky Miniatures που πραγματικά συνειδητοποίησα ότι πλέον δεν είναο νέοπας στο κουρμπέτι... ! ! !

Και για να γιορτάσω αυτή την επέτειο θα αναρτήσω δουλειά από το τελευταίο wip με την πιο φανταστική ίσως φιγούρα -center piece που έχω αγοράσεις ως τώρα και δεν είναι άλλο από τον Wraith Knight. Έχει λίγη δουλίτσα ακόμα όπως επίσης έχει και επιβάλλεται να μαγνητιστεί καθόσον και τα όπλα να μην μαγνητίσω που θέλω πρέπει να να μαγνητιστούν τα πόδια με τον κορμό για να μπορεί να μεταφέρεται.

Επίσης τελείωσα άλλους 2 Warp Spiders και πλέον έχω φτάσει αισίως τους 7 καλό squad δλδ αλλά έχω ακόμα άλλους 2 για να είμαι κομπλε. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση οι προαναφερόμενες φώτο. Enjoy...!!!!













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου