Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Cast of Players

   

    Βλέποντας πιο είναι το προηγούμενο μου ποστ από τη μία τολμώ να πω ότι αναπολώ τις καλές εκείνες στιγμές του παρελθόντος που ''έβγαζα΄΄ squads σε μία μέρα και από την άλλη πλέον έχω ένα μικρό ανθρωπάκι σπίτι που νιώθω απερίγραπτη αγάπη για αυτό και επίσης όταν κάθομαι και βάφω το κάνω σε μικρά διαστήματα χωρίς να βιάζομαι, κάνοντας έτσι μόνο ένα συγκεκριμένο κομμάτι κάθε φορά πετυχαίνοντας ένα, ίσως, πιο ποιοτικό αποτέλεσμα.

    Κλείνοντας, λοιπόν, την άνω πρόταση-παράγραφου στυλ ναυτικού έκφραση έρχομαι να παραθέσω ίσως μένα από τα καλύτερα αποτελέσματα που έχω κάνει ως τώρα κάτι το οποίο το αποδίδω αποκλειστικά στη κόρη μου που δεν μου άφησε για κανένα λόγο το περιθώριο να τελειώσω τους Αρλεκίνους μου νωρίτερα.

    Παραθέτω, λοιπόν, το πρώτο σετάκι από το γκρουπ που θα φτιάξω και είναι ένα squad από Troupe και ακολουθούν σε εύθετο χρονικό ορίζοντα ο Death Jester, o Shodowseer και φυσικά ο Solitaire. Μέχρι τότε απολαύστε του πρώτους ''παίκτες του θεατρικού'' και βάλτε ποιότητα στη ζωή σας...









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου