Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

Keep On Posting


 

Και θα επιμείνω στο blog.. Δεν θα τα παρατήσω...

Παρόλο που δεν μου βγαίνει όσο εύκολα όσο μου έβγανε παλιότερα, θα προσπαθήσω να κρατήσω ''ζωντανό'' , αυτό το προσωπικό ημερολόγιο. Και θα το κάνω γιατί τις προάλλες έκανα μία ανασκόπηση των παλιότερων δημοσιεύσεων και μου άρεσε πολύ που τα διάβαζα πάλι.

Παραμένοντας σταθερός στο AoS θα συνεχίσω τις δημοσιεύσεις στο blog λοιπόν σε 3 άξονες 

Ο πρώτος είναι η φωτογράφιση των μοντέλων που έχω, μιας και η τεχνική μου έχει βελτιωθεί αρκετά. Όχι κάτι φοβερό, αλλά πλέον αυτό που βάφω το βλέπω εγώ και μου αρέσει.

Ο δεύτερος είναι οι μάχες που κάνω. Προς το παρόν βέβαια άλλος βγάζει τις φωτογραφίες. Δεν με χαλάει πολύ, αλλά ούτως ή άλλως έτσι θα είναι επί του παρόντος.

Ο τελευταίος οι τακτικές των μαχών καθώς και το περίφημο List Building.

Τα επόμενα ποστ θα είναι οι πρόσφατες μάχες των Idoneth Deepkin, που πλέον έχουν γίνει ο αγαπημένος μου στρατός. Βέβαια περιμένω τα νέα Battletomes τόσο για αυτούς όσο και για τα Nighthaunts (+ τους Khorne οι οποίοι προς το παρόν είναι στο χρονοντούλαπο!!!)


Μέχρι, λοιπόν την επόμενη φορά Stay Safe... Όπως έλεγα και παλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου