Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Suffer Not The Unclean to Live

Και κάνοντας τη τελευταία ενημέρωση του wip των Black Templars θα παραθέσω τις φωτογραφίες των 5 Sword Brethren Assault Terminators που κόλλησα και των 2  ΄΄απλών'' Sword Brethren Terminators.

Δυστυχώς δεν τα υπολόγισα καλά, κυρίως με τις βάσεις και ξέμεινα και έτσι όταν με το καλό επιστρέψω στην Αθήνα έχω λίγη δουλίτσα να κάνω αφού έχω να κολλήσω 6 Templars με Heavy Weapons καθώς επίσης και αν προλάβω τους Sword Brethern Templars και τους υπόλοιπους Terminators.

Voila, λοιπόν!!!









Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

No Fear, No Remorse...

Έπειτα, λοιπόν, από ένα κολλητικό οίστρο που είχα εδώ στη μυροβόλο ετοίμασα ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος των Templars όσο αφορά Close Combat Initiates, Range Initiates (χωρίς να έχω βγάλει απο τα sprues τα χέρια με τα όπλα τους), τους Initiates με τα special όπλα (flamer, plasma gun, melta gun), τους Initiates που θα οδηγούν τις CC squads με Power Fist και Power Sword ή Axe και φυσικά τον Marshall.

Οσονούπω και οι Terminator.. Χωρίς άλλη καθυστέρηση ορίστε το wip του στρατού μου ως τώρα.












Enjoy!!

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Καλό μήνα, καλό χειμώνα, κτλ κτλ κτλ...

Μιας και μπήκε και ο Σεπτέμβρης και για να κάνουμε και ένα καλό ποδαρικό σε χειμώνες - φθινόπωρα - κτλ κτλ κτλ ξεκινάω με μία σύντομη παρουσίαση του wip των black templars.

Παράλληλα βέβαια είναι και συμβολικό το όλο γεγονός αφού στη Χίο ξεκίνησα το hobby και στη Χίο ξαναρχίζω δυναμικά για τη σεζόν 12/13. Άντε να δούμε τι θα δούμε και φέτος τόσο στο παιχνίδι -κάποια στιγμή θα πρέπει να παίξω αυτή τη καινούργια (6η) έκδοση όσο και in RL.......

Χωρίς περαιτέρω μπίρι μπίρι πάμε στις φώτο και στο ζουμί:






Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Back to Black

Επιστροφή στα θρανία, τα κεφάλια μέσα και τα σχετικά. Μετά από ένα τεράστιο διάλειμμα ήρθε η ώρα να επιστρέψω σιγά σιγά στο γραφείο. Βέβαια επί της ουσίας γραφείο δεν υπάρχει ακόμα, αλλά τη ψάχνουμε την υπόθεση και πιστεύω σύντομα θα έχω ώστε να δουλεύω πιο άνετα.

Προς το παρόν συνεχίζω πιο δυναμικά αυτή τη φορά το πρότζεκτ των Τεμπλαρς και οσονούπω έρχονται μπόλικες φωτογραφίες με υλικό απο τις νέες μου μινιατούρες.

Until then stay tuned....

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Διάλειμμα απροσδιορίστου χρόνου

        Όπως λέει και ο τίτλος, λοιπόν, εδώ και αρκετό διάστημα έχω σταματήσει πάντως είδους εργασίες (!) κόλλησης ή βαφής, καθώς έχω μπλέξει με τους real size βαφείς και μπογιατζήδες/ υδραυλικούς/ ηλεκτρολόγους...
       
         Που θα πάει βέβαια κάποια στιγμή το μαρτύριο θα τελειώσει, θα κάνω διακοπές σαν άνθρωπος και εγώ (ελπίζω δηλαδή) και θα συνεχίσω αφού έχω ένα ολόκληρο project να αρχίσω και να τελειώσω τα φινιρίσματα στο προηγούμενο.
       
         Μέχρι τότε αφήνω να παίζει ένα τραγουδάκι (παραδόξως ελληνικό) για το τσουπριδάκι μου, το οποίο προσεχώς έχει να αντιμετωπίσει τα πάνδεινα από τους μαστόρους...




Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

1-2-1-2-1-2...οι fotos!!!!

Μετά λοιπόν από 2-2 1/2 εβδομάδες ανέβηκαν και στο διαδίκτυο φώτο αλλά και βίντεο από το τουρνουά. Με την πανάρχαια μέθοδο, λοιπόν, του clopy/paste τις ανεβάζω και εγώ εδώ...
Enjoy!!!!









Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Keep Walking

Παρόλο το γεγονός ότι είμαι σε φάση μετακόμισης/ αναστάτωσης κτλ κτλ αυτό δεν με εμποδίζει να κάνω το χαβά μου, για να μην προσθέσω κιόλας ότι με ευχαριστεί κιόλας το asselbing.

Παράλληλα πλέον αφού δεν έχω σκοπό να αγοράσω άλλα μοντέλα Space Marines για τους Black Templars που φτιάχνω πλέον μπαίνω στο eBay και παίρνω bits για το customization τους. Ήδη μου έχουν έρθει 2 σετ από πόρτες για τα transports, ένα Lascannon για το Dreadnaught, shoulderpads και περιμένω και τις 2 τελευταίες δημοπρασίες να κλείσουν για να πάρω και τα τελευταία bits.

Χωρίς άλλη καθυστέρηση, λοιπόν, ορίστε το τελευταίο μου απόκτημα συναρμολογημένο.

The Land Raider Crusader










Και τέλος σαν κερασάκι στη τούρτα ένα μικρό βιντεάκι  από το τουρνουά του BoW που είχα λάβει μέρος στα τέλη του προηγούμενου μήνα!