Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

The Host of Angels

   

    Μετά από αρκετό καιρό όπως φαίνεται και αφού πήγα για τις δαικοπές μου επέστρεψα στα τραπέζια για άλλη μία φιλική μάχη πάλι. Αυτή τη φορά με τον Στέφανο και τους Blood Angels του.

    Η λίστα του πολύ φιλική και πολύ συζητίσιμη 3 10άδες marines με jump packs, 1 priest και 1 librarian. 1 drop pod με 1 furioso dreadnaught, 2 5άδες devastators, 2 bhaal predator και 1 storm raven. Εγώ από την άλλη έφερα τον Urien με το Pain Train.

  To Παιχνίδι ξεκίνησε με εμένα να παίρνω το μεγάλο ρίσκο και να κάνω πρώτος το  assault. Αν και την πάτησα εκεί καθόσον έσπασε η μονάδα του και έμεινε και ο Ούριεν με τα Γκροτέσκ και τα Ρακς εκτεθημένα (και στον επόμενα γύρο εξαφανίστηκαν) τα Monstrous Creatures κυρίως το Cronos έσωσαν τη μέρα και αυτό γιατί το μικρό αδελφάκι του Ταλος κράτησε χαλαρά για 2 γύρους μία ολόκληρη 10άδα marines και αν πήγαινε για 4ο γύρο θα τους κρατούσε μέχρι το τέλος.

   Τα Grotesque με ψιλοαπογοητεύσαν καθόσον δεν μπορούσαν να σπάσουν μία 10άδα απλούς marines και σε 2 γύρους μέσα χάσαν. Ο Urien αρκετά καλός αλλά όχι τόσο όσο αρχικά δείχνει οπότε θέλει λίγο προσοχή.

   Κατά τ'άλλα οι reavers καλοί ως συνήθως οι trueborn η μεν τριάδα ήταν first blood, η δε τετράδα πολύ καλή και έριξε και το Storm Raven καθόσον μπήκε σε hover mode για να γυρίσει και να χτυπήσει τα μηχανάκια.

   Αν και το λήξαμε στο 3 γύρο όπυ εκεί είμασταν με μία βάση δικιά μου (τη δικιά του), first blood ο Στέφανος kai line breaker εγώ στο 4-1. Αν συνέχιζε το παιχνίδι πολύ πιθανόν να μου έπερνε και τον Warlord αλλά θα τον κλείδωνα μετά με το Talos και δεν θα μπορούσε να μου πάρει τη δικιά μου βάση οπότε λογικά θα πηγαίναμε στο 4-2 ή 4-3 αναλόγως αν θα είχε line breaker ή όχι. Όπως και να έχει πάντως (ανεξαρτήτου αν θα κέρδιζε που φαινόταν ότι εκεί πήγαινε) ήταν ένα πολύ ευχάριστο παιχνίδι με τον αντίπαλο μου να δείχνει τεράστια υπομονή στα λάθη που έκανα.

   Μερικές/ λίγες φώτο από το παιχνίδι.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου