Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

Ghostsly ghosts

 \



Ξεκινάω, λοιπόν, με αφορμή τη σημερινή ανάρτηση μία σείρα ενημερώσεων που έχουν σχέση με τα νέα πλέον αγαπημένες μου μινιατούρες του AoS, τα Nighthaunt. Μαλλόν για να είμαι πιο σαφής αφήνοντας για λίγο ή μάλλον για αρκετό καιρό το 40Κ ασχολήθηκα με το AoS και πρώτη μου επιλογή ως στρατός ήταν τα Φαντασματάκια.

Η επιλογή εύκολη μιας και ήταν ο start up στρατός της 2ης έκδοσης οπότε ένα αρκετά μεγάλο μέρος ερχόταν από το μεγάλο κουτί το οποίο το μοιράστηκα με έναν άλλον που πήρε τους Stormcast αλλά βέβαιά στη συνέχεια ουσιαστικά αγόρασα όλη τη γκάμα από τις νέες αυτές φιγούρες που ήταν εκπληκτική!!

Τελικά κατέληξα να έχω περίπου 4500 πόντους δίνοντας μου την ευκαίρια να μπορώ να κατεβάζω με άνεσή σχεδόν ότι λίστα θέλω χωρίς ιδιαίτερα πρόβλημα. Δεν μπορώ να κατεβάσω λίστα με φανταράκια στρατιωτάκια τύπου ορδής αλλά ούτως ή άλλως δεν μου άρεσε ποτέ αυτό το στυλ για να φτιάξω τέτοιου είδους λίστα.

Στο βάψιμο ήταν αρκετά εύκολοι και ουσιαστικά από το καλοκαίρι μέχρι τα τέλη Σεπτέμβρη αρχές Οκτώβρη τους είχα βάψει όλους.


Ξεκινάμε, λοιπόν, τη παρουσίαση με τον Reikenor. Τον μάγο πολεμιστή. Πάρα πολύ ωραία φιγούρα με τον Kylaron με τα καντηλάκια του, που τα σβήνει και μοιράζει mortal. 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου