Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Eldar are Rising



      Και όχι δεν είναι ψέμματα πηγαίνοντας στη Χίο θα έχουμε τη πρώτη μονάδα από Eldar Guardians. Μην τρελένεστε δεν πρόκειται να αρχίσω 3ο Codex, ειδικά τέτοιες εποχές. Απλά βρήκα σε εξευτελιστική τιμή μία 10άδα από Guardians, μιξαρισμένη με 1 Warlock και επιπλέον ένα Farseer και λέω να δοκιμάσω τα allies tables παίζοντας σε κανένα φιλικό τους Guardians count as Pathfinders. Τώρα το να βρω, πλέον στην Ελλάδα Eldar μεταχειρισμένα μοντέλα για να τα χρησιμοποιήσω ως συμμάχους δεν θα πω όχι αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα γίνει πρώτη μου προτεραιότητα.

      Κατά τ'άλλα θα συνεχίσω με  το βάψιμο των τελευταίων μοντέλων Kabalite Warriors και Wyches που έχω καθώς επίσης των count as Wracks που έχω (σύνολο αυτών 9) και μετά θα μου μένει τα Rat Ogres που έχω παραγγείλει από ebay για να τα μετατρέψω σε Grotesque και μετά να οργιάζω.

     Τέλος θα έχω μαζί μου και τους Black Templars. Μία 10άδα άβαφτη για painting συν κάποια κομμάτια που μου είχαν μείνει εδώ και πολύ καιρό π.χ. Shord Brethren κτλ για να τα βάψω και αυτά όπως επίσης και να κάνω ΟΛΕΣ τις βάσεις.

     Με λίγα λόγια πολλή δουλειά και μόνο 2 βδομάδες χρόνος!!!!! Ελπίζω τουλάχιστον να είναι ήρεμα και να μην έχω πολλά ντράβαλα για να μπορέσω να τελειώσω όλα τα project. Μέχρι, λοιπόν, την επόμενη ανάρτηση -από Χίο πλέον- μερικές φώτο από το wip των μοντέλων που πρόκειται να βαφτούν.





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου