Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

The Birds (not by Hitchkok!!)

   

     Αν και πέρασε μεγάλο διάστημα, επιστρέφω δριμύτερος στις δημιουργίες μου. Περίμενα αρκετούτσικο καιρό να μου σταλούν και τα τελευταία μου πουλάκια (Razorwing Flock) και πλέον είναι έτοιμα, κολλημένα και βαμμένα και αυτή η -Must όπως δείχνουν τα πράγματα στην 6η έκδοση- επιλογή σαν Fast Attack.

    Πλέον οι λίστες μου έχουν μεγάλη γκάμα και θα αποκτήσουν ακόμα μεγαλύτερη καθόσον στα πλάνα μου είναι να αποκτήσω σχεδόν κάθε κομμάτι του Codex και να έχω μεγάλη ποικιλία στο τι θα κατεβάζω κάθε φορά. Να σπάει η μονοτονία.

     Όσο αφορά το μοντελιστικό κομμάτι, με τη προσεχή μου μετάβαση στη Χίο όπου θα έχω μπόλικο free time και βασίκα τίποτα άλλο να κάνω έχω σκοπό να τελειώσω πολλές μινιατούρες. Τουτέστιν κάποιου Kabalite warriors που μου έχουν ξεμείνει και Wyches αλλά και επίσης Black Templars (ω ναι θα γίνει ένα μικρό come back και εκεί) αλλά θα υπάρχει και surprise guest codex εμφάνιση.

   Αυτό βέβαια αφορά άλλη δημοσίευση. Προς το παρόν ορίστε τα πουλάκια μου....








Και μερικές οικογενειακές φώτο, όλο το ''κοπάδι'' μαζί!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου